Bike Recycle

In onze fietsenwerkplaats annex fietsenwinkel naast de Kringloopwinkel in Delft worden zwerffietsen en andere gebruikte fietsen gereviseerd en voor een vriendelijke prijs weer verkocht. Deze buurtwinkel Bike Recycle is gevestigd aan de Rotterdamseweg 404 in Delft.

Bij Bike Recycle werken deelnemers in re-integratietrajecten van Stunt. Dit is een gevarieerde groep mensen met in de meeste gevallen een grote afstand tot de arbeidsmarkt. Het primaire doel van de werkplaats is net als bij onze andere leerwerkbedrijven het ontwikkelen van mensen. Duurzaamheid en sociaal ondernemen zijn onze drijfveren.

• Ma. 08:30 - 12:30 en 13:00 - 17:00
  • Di. 08:30 - 12:30 en 13:00 - 17:00
  • Wo. 08:30 - 12:30 en 13:00 - 17:00
  • Do. 08:30 - 12:30 en 13:00 - 17:00
  • Vrij. 08:30 - 15:00
  • Za. Eerste zaterdag van de maand  10:00 - 14:00

Stichting Stunt

Stunt staat voor sociale trajecten met uitzicht op een nieuwe toekomst voor mensen die zijn aangewezen op een bijstandsuitkering. We bieden bedrijfsmatige activiteiten en werkplekken in onze leerwerkbedrijven. Het zijn allemaal hulpmiddelen om kwetsbare Delftse bewoners te ondersteunen in maatschappelijke deelname, actieve inzet en het zelfstandig voorzien in je eigen onderhoud. Uit een uitkering is altijd beter dan er blijvend van afhankelijk zijn. Dat is waar we samen met deelnemers elke dag mee bezig zijn. En wat het nog eens extra leuk maakt is  dat we ons elke dag realiseren dat zo goed als alle activiteiten die we ontwikkelen een bijdrage leveren aan een sociaal, cultureel, toeristisch, leefbaar profiel van de stad waarin we gevestigd zijn: Delft.