Deelnemen

Maak wat van je leven!!!!

We werken in opdracht van de gemeente Delft. Dat betekent dat deelname altijd afhankelijk is van de goedkeuring van de gemeente. Zij verstrekt immers de uitkering en zij bepaalt wat je voor die uitkering moet doen.

Veel belangrijker is het natuurlijk of jij zelf de draad weer op wil pakken. Want als je gemotiveerd bent dan is de kans groot dat je toestemming krijgt om een traject bij Stunt te volgen. De opdracht van de gemeente aan de Stichting Stunt is om deelnemers binnen een jaar een stap verder te brengen. Voor jongeren betekent dat vaak opnieuw deelnemen aan het voortgezet onderwijs of het vinden van werk. Voor volwassenen kan dat betekenen doorgeleiden naar de Werkacademie, direct naar werk of naar duurzaam vrijwilligerswerk. Als de gemeente haar akkoord heeft gegeven dan beginnen we zo snel mogelijk met activiteiten. Op deze website vind je daar de nodige informatie over. Heb je daar zelf al ideeën over dan vinden we dat alleen maar fijn. Hoe eerder we met elkaar bepalen wat je gaat doen en waar dat toe moet leiden hoe fijner dat is. Wil je eerst nog wat extra informatie? Of wil je wel eens zien hoe dat er allemaal uit ziet? Bel gerust of kom maar langs. We ontvangen je graag.

Samengevat:

1. Je moet een uitkering hebben van de sociale dienst en je moet in Delft wonen.
  2. Je moet toestemming hebben van je consulent.
  3. Je moet er zelf echt zin in hebben.
  4. Wij helpen je heel graag verder.