Het Naaiatelier

upcycled textiles

Het naai-atelier is een prachtig leerwerkbedrijf waar deelnemers en vrijwilligers uit alle windstreken hun talenten op het gebied van textiel inzetten. In het naai atelier worden mooie producten gemaakt van allerlei restmaterialen. Tassen van jute koffiezakken, kleurige kussens van restjes stof en veel meer. Opdrachtgevers zijn veelal Delftse lifestylewinkels, ondernemers in duurzame materialen en particulieren met een speciale wens.

Ook voor ver- en herstelwerk kan je bij het naai-atelier terecht. En er is een strijkservice waar tegen een kleine vergoeding kleding wordt gestreken.

In het naai-atelier is altijd plaats voor gemotiveerde vrijwilligers. Je werkt in een leuke, dynamische omgeving met afwisselend werk. Ervaring is in principe niet nodig, je kunt beginnen met eenvoudige werkzaamheden. De ervaren begeleiders en vrijwilligers helpen je je vaardigheden te ontwikkelen.

Heb je interesse?

Het naai-atelier van Stichting Stunt is gevestigd in ons Upcycle Centrum aan de Rotterdamseweg 404. Stap gerust eens binnen!