Het team

Mensen maken waarde!

Bij Stunt geloven we in mensen. Iedereen is van waarde. Iedereen maakt waarde. Dat geldt voor onze deelnemers en dat geldt voor alle medewerkers. Onze medewerkers zijn waardevolle mensen. Daar kiezen we ze op uit.

Het klinkt misschien utopisch maar we vinden dat echt: iedereen is van waarde.

We zijn een klein slagvaardig team. Momenteel werken er 14 medewerkers bij Stunt. Allemaal toppers. Allemaal van waarde. Twee medewerkers zijn echt opgeleid in het vak. Die hebben een afgeronde HBO beroepsopleiding re-integratiecoach of jobcoach. Alle andere medewerkers komen uit allerlei sectoren van de samenleving. Ze komen uit de zorg, het onderwijs, de geestelijke gezondheidzorg, de architectuur en de horeca. Alle medewerkers kiezen er heel bewust voor om bij Stunt te werken. De kans op carrière is klein, de kans op waarde toevoegen aan het leven van anderen is optimaal. Daar staan we voor, daar gaan we voor. We zijn allemaal gevormd in andere sectoren en gevormd in de school die leven heet. De gemiddelde leeftijd is iets boven de 40. Kortom we zijn een jong team. We hebben allemaal veel plezier in ons werk. Het ziekteverzuim ligt extreem laag. De dames zijn getalsmatig in de minderheid (5), er werken 9 mannen bij Stunt.