website wordt geladen

'Brood op de Plank' Lunch en Meer

Wie één keer een drankje heeft gedronken of een vers bereide lunchspecial heeft gehad op deze unieke plek in onze Stunt Upcycle Campus, komt terug. In de lunchroom of op het terras in de heerlijke binnentuin geniet je van de creaties van onze horeca-mensen. De keuken is met recht ‘werelds’; het lunchroomteam telt vele nationaliteiten.Ben je nog nooit geweest? Dan wordt het de hoogste tijd! 'Brood op de Plank' is ook de plek waar de medewerkers, deelnemers en vrijwilligers van Stichting Stunt elke dag samenkomen voor het middageten. Dagelijks een gezonde maaltijd, goede gesprekken en verbinding in een dynamische, inspirerende omgeving: zo zien we het graag. Je bent van harte welkom!

Je laat het maken bij stunt

Geïnspireerd door producten of verhalen van stunt-logo-woordmerk.svg? We maken ook voor uw organisatie iets unieks bij voorkeur van afval of restmateriaal. Neem daarvoor contact op met ons of kom langs aan de Vulcanusweg 307 in Delft. In onze Upcycle Campus is een deel van onze ontwerpen te zien en te koop. Vraag één van de Stuntmensen ter plaatse voor informatie.

Je maakt het bij Stunt, en Stunt maakt het voor jou

Ben jij gemotiveerd en heb je zin om bij Stunt aan de slag te gaan als deelnemer of vrijwilliger? Bel gerust of kom eens langs. We ontvangen je graag.

Steeds meer bedrijven weten Stunt te  vinden en laten hun producten door  ons maken. Interesse? Laat het ons weten, we gaan graag voor je aan de slag! Neem contact op!

Bekijk ook onze andere werkplaatsen