website wordt geladen

Het Prinsenkwartier

Dit is de plek waar de Stuntmannen en -vrouwen met oog voor kunst en cultuur zich helemaal kunnen uitleven: van gastheer of gastvrouw zijn tijdens een expositie, het helpen opbouwen en afbouwen van tentoonstellingen tot het inrichten en opruimen van lezingsruimtes. Wees welkom in het Prinsenkwartier, we verwachten je! Meer weten over het Prinsenkwartier of de exposities die daar te zien zijn? Kijk op www.prinsenkwartier.nl voor meer informatie.

Je laat het maken bij stunt

Geïnspireerd door producten of verhalen van stunt-logo-woordmerk.svg? We maken ook voor uw organisatie iets unieks bij voorkeur van afval of restmateriaal. Neem daarvoor contact op met ons of kom langs aan de Rotterdamseweg 404. In onze Lunchroom is een deel van onze ontwerpen te zien en te koop. Vraag één van de Stuntmensen ter plaatse voor informatie.

Je maakt het bij Stunt

Ben jij gemotiveerd en heb je zin om bij Stunt aan de slag te gaan als deelnemer of vrijwilliger? Bel gerust of kom eens langs. We ontvangen je graag.

Bekijk ook onze andere werkplaatsen