Bij Stunt kun je meer dan werken alleen

Instrumenten voor persoonlijke ontwikkeling

Auteur: stichtingstunt Publicatiedatum: 27 juni 2016 - 14:31

Binnen Stichting Stunt zijn we ons heel erg bewust dat er meerdere redenen kunnen die zijn die er voor zorgen dat de druk rond werk en andere zaken in je persoonlijke leven soms veel stress met zich mee kunnen brengen. Daarom vinden we het belangrijk dat we je mogelijkheden bieden om zelf iets te doen doen om je persoonlijke situatie te verbeteren en je structureel beter te gaan voelen, ook buiten werk om.

Je kunt via Stunt sporten bij Sensus fysioactief onder begeleiding van een 2 fysiotherapeuten op maandag morgen van 9.30 uur tot 10.30 uur in het gezondheidscentrum van de Vermeertoren. Hier werk je begeleid aan je eigen verbetering van je eigen conditie en binnen je eigen mogelijkheden. Deelname is kostenloos, je moet het vooraf wel aanvragen bij één van de trajectbegeleiders van Stichting Stunt

Door middel van een individuele veerkrachttraining kun je zelf je veerkracht verbeteren en beter leren omgaan met stress en emoties. Hiervoor kun je bij Stunt een training volgen. Je leert wat je zelf kunt doen om beter in je vel te komen zitten.

Je kunt in onze KringloopKantine iedere dag een heerlijke warme maaltijd mee eten. Deelnemers koken voor deelnemers en voor twee euro heb je een heerlijke gezonde maaltijd.

Iedere dinsdagmorgen wordt er gezongen en muziek gemaakt, onder de bevlogen leiding van een veelzijdig muzikant. Je kunt kiezen om mee te doen met het Muziek Atelier.

We werken samen met Doel Preventief. Zij geven bij Stunt trainingen, zoals 'Opkomen voor Jezelf'. Deze zijn kostenloos te volgen.