Kringloop Kantine wordt Stunt 'Lunchroom aan de Schie'

Auteur: stichtingstunt Publicatiedatum: 31 maart 2018 - 00:00

Nieuwe huisstijl, nieuwe naam: Vanaf april gaat ons lunchrestaurant aan de Rotterdamseweg verder onder de naam Stunt 'Lunchroom aan de Schie'. Het concept blijft onveranderd goed: Binnen, of op het prachtige terras aan de Schie kun je dagelijks genieten van een heerlijke lunchspecial of een kop koffie met huisgemaakte taart, uitkijkend over het water waar roeiers, plezierjachten en binnenvaartschepen aan je voorbij varen

In onze Lunchroom aan de Schie ben je omringd door prachtige lifestyle producten, handgemaakt van restmaterialen door deelnemers in onze leerwerkbedrijven; van houten meubels tot artistieke lampen en van handige shoppers tot kindertipi's. Alles is te zien én te koop in de Lunchroom. Elke eerste zaterdag van de maand  is er in samenwerking met de Kringloopwinkel een grote tweedehands boekenmarkt in de lunchroom en regelmatig geniet je er van live muziek. Redenen genoeg dus om gezellig langs te komen!