STUNT OPEN DAG

Woensdag 26 september 13:00-16:00

Auteur: stichtingstunt Publicatiedatum: 7 september 2018 - 12:50

Wil jij lekker bezig zijn in Delft? Kom dan naar de open dag van Stichting Stunt op woensdag 26 september. De open dag is bedoeld voor iedereen die op zoek is naar een leuke, dynamische plek om zich verder te ontwikkelen richting een baan, opleiding of eigen onderneming, of als vrijwilliger. Je bent van harte welkom tussen 13:00 en 16:00 in het pand van Stunt aan de Rotterdamseweg 404.

Volg één van de workshops in de Upcycle Werkplaats, het Naai Atelier en de Lunchroom aan de Schie of timmer je eigen kratje in de houtwerkplaats. Voel hoe het is om te varen als schipper op de fluistersloepen van Canal Hopper Delft. Ontdek hoe de begeleiders van Stunt je kunnen helpen bij je persoonlijke ontwikkeling met programma’s als Omgaan met Stress, Hartcoherentie en samen sporten bij Sensus.

Heb je een goed zakelijk idee om je eigen onderneming te starten? SCOPE, de eerste sociale coöperatie in Delft, is aanwezig om je alles te vertellen over hoe je je uit de uitkering kunt ondernemen.

Aanmelden voor de open dag is niet nodig, loop gewoon binnen en doe mee aan een activiteit die bij je past. Neem gerust je kinderen mee, ook zij worden vermaakt en getrakteerd op een gratis pannenkoek in de Lunchroom.