Trotse taalvrijwilligers

Auteur: stichtingstunt Publicatiedatum: 29 juni 2016 - 16:14

Wij zijn supertrots op onze eigen taalvrijwilligers en taalcoaches! Maar liefst acht van hen ontvingen hun certificaat van docente Bernadette Lengkeek. De taalvrijwilligers zijn de drijvende krachten achter onze Taalwerkplaats. Ze helpen deelnemers binnen Stichting Stunt met extra taalles bij het behalen van hun inburgeringsexamen of staatsdiploma.

Op 28 juni was de certificaat uitreiking bij St. Stunt.

Hiermee wordt het “taalproject” met ingang van in september 2016  “De Taalwerkplaats”. Een taalteam van acht personen is geslaagd. 2 kandidaten werden na taalvrijwilliger ook  taalcoach en 6 kandidaten slaagden voor taalvrijwilliger.

Onder begeleiding van Bernadette Lengkeek van Stichting Lezen en Schrijven “Taal voor het Leven” is binnen St. Stunt een taalwerkplaats gestart. De taalwerkplaats is ingericht door vrijwilligers voor mensen die bezig zijn met om hun inburgeringsexamen te behalen of om te helpen bij het behalen van een staatsdiploma.

Wilt u informatie over onze taalwerkplaats of wilt u vrijwilligerswerk doen in de taalwerkplaats,  mail dan even naar info@stichtingstunt.nl