website wordt geladen

De Upcyclewerkplaats

We maken notitieboekjes en bureaulampen. Maar ook riemen, armbanden en sleutelhangers. Bedrijven weten ons (ook) te vinden, want we bedrukken ook logo’s op zo ongeveer alles! Met onze kunststof recycle lijn maken we nieuwe producten van gebruikt plastic dat de Stuntmensen zelf inzamelen bij lokale sportverenigingen. Van PET flesjes worden plastic (wand)tegels gemaakt, in opdracht van een tegelproducent. De dopjes worden omgevormd tot lampenkappen of placemats. Met dit volledig circulaire project laten we zien dat je lokaal, duurzaam en sociaal ondernemen helemaal ‘rond’ kunt maken. Wil je weten hoe dat werkt in de praktijk? Kom langs!

Je laat het maken bij stunt

Geïnspireerd door producten of verhalen van stunt-logo-woordmerk.svg? We maken ook voor uw organisatie iets unieks bij voorkeur van afval of restmateriaal. Neem daarvoor contact op met ons of kom langs aan de Rotterdamseweg 404. In onze Lunchroom is een deel van onze ontwerpen te zien en te koop. Vraag één van de Stuntmensen ter plaatse voor informatie.

Je maakt het bij Stunt

Ben jij gemotiveerd en heb je zin om bij Stunt aan de slag te gaan als deelnemer of vrijwilliger? Bel gerust of kom eens langs. We ontvangen je graag.

Bekijk ook onze andere werkplaatsen