website wordt geladen

Het naaiatelier

Van idee, tot ontwerp en productie: In ons naaiatelier draait alles om creativiteit. We toveren restmaterialen van ondernemers om tot exclusieve (relatie)geschenken. Natuurlijk draaien we onze hand ook niet om voor het leveren van een partij handgemaakte en speciaal ontworpen kussens voor lifestyle-ondernemers. Wil jij een duurzaam en bijzonder product voor je bedrijf of jezelf? Neem contact op!

Je laat het maken bij stunt

Geïnspireerd door producten of verhalen van stunt-logo-woordmerk.svg? We maken ook voor uw organisatie iets unieks bij voorkeur van afval of restmateriaal. Neem daarvoor contact op met ons of kom langs aan de Vulcanusweg 307 in Delft. In onze Upcycle Campus is een deel van onze ontwerpen te zien en te koop. Vraag één van de Stuntmensen ter plaatse voor informatie.

Je maakt het bij Stunt, en Stunt maakt het voor jou

Ben jij gemotiveerd en heb je zin om bij Stunt aan de slag te gaan als deelnemer of vrijwilliger? Bel gerust of kom eens langs. We ontvangen je graag.

Steeds meer bedrijven weten Stunt te  vinden en laten hun producten door  ons maken. Interesse? Laat het ons weten, we gaan graag voor je aan de slag! Neem contact op!

Bekijk ook onze andere werkplaatsen