website wordt geladen

Het naaiatelier

Van idee, tot ontwerp en productie: In ons naaiatelier draait alles om creativiteit. We toveren restmaterialen van ondernemers om tot exclusieve (relatie)geschenken. We maken de hele kledinglijn voor gingerchickies.nl. Natuurlijk draaien we onze hand ook niet om voor het leveren van een partij handgemaakte en speciaal ontworpen kussens voor lifestyle-ondernemers. Wil jij een duurzaam en bijzonder product voor je bedrijf of jezelf? Neem contact op!

Je laat het maken bij stunt

Geïnspireerd door producten of verhalen van stunt-logo-woordmerk.svg? We maken ook voor uw organisatie iets unieks bij voorkeur van afval of restmateriaal. Neem daarvoor contact op met ons of kom langs aan de Rotterdamseweg 404. In onze Lunchroom is een deel van onze ontwerpen te zien en te koop. Vraag één van de Stuntmensen ter plaatse voor informatie.

Je maakt het bij Stunt

Ben jij gemotiveerd en heb je zin om bij Stunt aan de slag te gaan als deelnemer of vrijwilliger? Bel gerust of kom eens langs. We ontvangen je graag.

Bekijk ook onze andere werkplaatsen