website wordt geladen

Lunchroom aan de Schie

Wie één keer een drankje heeft gedronken of een vers bereide lunchspecial heeft gehad op ons unieke plekje aan het water, komt terug. Binnen - met een geweldig uitzicht- of buiten op het terras in de zon aan het water geniet je van de creaties van onze horeca-mensen. De keuken is met recht ‘werelds’; het Lunchroomteam telt vele nationaliteiten.Ben je nog nooit geweest? Dan wordt het de hoogste tijd! De Lunchroom aan de Schie is ook de plek waar de medewerkers, deelnemers en vrijwilligers van Stichting Stunt elke dag samenkomen voor het middageten. Dagelijks een gezonde maaltijd, goede gesprekken en verbinding in een dynamische, inspirerende omgeving: zo zien we het graag.

Je laat het maken bij stunt

Geïnspireerd door producten of verhalen van stunt-logo-woordmerk.svg? We maken ook voor uw organisatie iets unieks bij voorkeur van afval of restmateriaal. Neem daarvoor contact op met ons of kom langs aan de Rotterdamseweg 404. In onze Lunchroom is een deel van onze ontwerpen te zien en te koop. Vraag één van de Stuntmensen ter plaatse voor informatie.

Je maakt het bij Stunt

Ben jij gemotiveerd en heb je zin om bij Stunt aan de slag te gaan als deelnemer of vrijwilliger? Bel gerust of kom eens langs. We ontvangen je graag.

Bekijk ook onze andere werkplaatsen